23 July 2012

Second last change


Oon elossa ! Oon ollu koko aja menossa & en oo vaa jaksanu tulla kirjottamaan
mitään. Oon ollu kavereiden kanssa, pelaamas golffia, ollu mökillä, kummejen luona,
ratsastamas... Siltiki tuntuu etten oo tehny mitään

Torstaina olin siis Jennan tunnilla Chikon kanssa. 
Tunti meni kaikin puolin aivan täydellisesti. Mentiin ekana keskiravia &
pohkeen väistöä ravissa & käynnissä. Sitte alettiin tekemään ihan super kivaa laukkatehtävää. Eli siis, nostettiin laukka C, tehtiin iso pääty-ympyrä. 
Laukattiin pitkä sivu & siihen tehtiin keski laukkaa, F & A välissä tehtiin täyskaarto & j
atkettiin sama pitkä sivu vastalaukassa &sit C siirrettiin ravin kautta käyntiin. 
Chiko oli ihan huippu ihana tossa tehtävässä, vaikkakin
nostot oli vähä hätäsiä ku oli niin pakko vaa mennä. Täyskaartoki meni aika tiukasti :D
Chiko ei rikkonu kertaakaa ravii tehtävä aikana. ♥ Super heppa!

Huomenna lähetääki junalla tampereelle siskon kanssa, toisen siskon & sen poikaystävän
luo yöks. Käydää myös särkkiksessä, jesjes. Torstaina sit taas oon Lauran & Loten kaa ainaki näil näkymin & sitte meen tunnille. See you soon!

Tilda


No comments:

Post a Comment

Älä lähetä kommenttia useaan kertaan, kommentti tulee näkyviin vasta tarkistuksen jälkeen. En neuvo ulkoasu juttuja ainakaan toistaiseksi täällä. Facebookissa voi viestillä tulla kysymään. Kokeilkaa googlettaa, sillä pitäisi löytyä :-)